Verzorgen administratie

Administratie

Somhorst Office Support verzorgt desgewenst uw complete financiële administratie.

Of het nu gaat om het invoeren of controleren van gegevens, zoals het boeken van in- en verkoopfacturen, bankafschriften en kasboeken, of het opstellen van periodieke overzichten zodat u altijd de beschikking heeft over de meest actuele bedrijfsinformatie, Somhorst Office Support staat u met raad en daad bij bij het voeren van uw boekhouding.

Maar ook voor uw salarisadministratie en het implementeren, inrichten en optimaliseren van uw financiële (informatie)systemen en de interne controle hierop kunt u bij Somhorst Office Support terecht.

 

Jaarwerk en belastingaangiften

Ook voor het opstellen van de jaarrekening bent u bij Somhorst Office Support aan het juiste adres. Zo heeft u een goed overzicht van de behaalde resultaten van de afgelopen jaren.

Tevens kan Somhorst Office Support uw loonaangiften, btw-aangiften, aangifte inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting verzorgen. U heeft er als ondernemer geen omkijken meer naar, terwijl uw aangiften tijdig worden ingediend met toepassing van de juiste (en voor u meest gunstige) fiscale regels.

 

Managementondersteuning

Managementondersteuning

Somhorst Office Support kan u o.a. van dienst zijn bij:

  • het verzorgen van de in- en uitgaande correspondentie
  • agendabeheer en telefonie
  • het voorbereiden en notuleren van vergaderingen
  • het boeken van hotelovernachtingen, lunches en (vergader)accommodaties
  • het bestellen van kantoorartikelen, drukwerk en relatiegeschenken
  • het voorbereiden en organiseren van seminars en andere bijeenkomsten
  • leiding geven aan het secretariaat

 

Data entry

Data entry

Somhorst Office Support kan u tevens van dienst zijn bij alle 'repeterende' werkzaamheden, zoals:

  • het omzetten van 'paper based' informatie naar digitale informatie
  • het verwerken van gegevens in geautomatiseerde systemen
  • het scannen van (digitale) documenten
  • het aanvullen en verbeteren van (digitale) gegevensbestanden
  • (digitale) archivering en dossiervorming
  • het opmaken van rapporten en (Power Point) presentaties

Marketingondersteuning

Marketingondersteuning

Ook met het voorbereiden en intitiëren van diverse promotionele activiteiten en verkoopacties (zowel online als offline), organiseren van beurzen, seminars en andere evenementen, relatiebeheer, uitvoeren van marktverkenningen en marktonderzoeken, opstellen en begeleiden van communicatieplannen en campagnes en customer relationship management helpt Somhorst Office Support u graag verder.

Met een uitgebreid netwerk aan marketingspecialisten is Somhorst Office Support tegelijkertijd uw partner in marketing voor ondernemers die geen marketing in huis hebben of (tijdelijk) extra expertise nodig hebben om commercieel succesvol(ler) te zijn. 

Projectondersteuning

Somhorst Office Support assisteert u bij het opstellen van projectplanningen en - budgetten en de bewaking ervan. Daarnaast verzorgt Somhorst Office Support uw complete projectadministratie en draagt zij zorg voor het opstellen van de periodieke projectrapportages, projectfacturering en archivering, de registratie van de uren- en materiaalverplichtingen en de communicatie naar alle betrokken partijen.

 

Overige diensten

Overige diensten

 De hieronder genoemde werkzaamheden zijn slecht een greep uit het brede scala aan werkzaamheden waarmee Somhorst Office Support u van dienst kan zijn. En u heeft hierbij altijd de keuze om (een gedeelte van) de werkzaaheden zelf te (blijven) doen of deze volledig uit te besteden.

In het eerste geval begeleidt Somhorst Office Support u middels praktische tips en in begrijpbare taal om uw werkzaamheden zelf in te richten en te beheren. In het laatste geval neemt Somhorst Office Support uw werkzaamheden volledig uit handen. Het is maar net waar u de voorkeur aan geeft. 

 

 

 

 

Somhorst Office Support -  info@somhorstofficesupport.nl -  tel. +31(0)6 290 33 569

Op al onze overeenkomsten zijn de algemene voorwaarden van toepassing, welke zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel Brabant onder nummer 57898383.